مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت:2 هزار و 800 فرهنگی در آموزش و پرورش این شهرستان  فعالیت می کنند.

فعالیت 2800 فرهنگی درآموزش و پرورش شهرستان  ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری  و  هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: شهیدمطهری معلمی بود که امام درباره ایشان فرمود «مطهری پاره تن من است» و به خاطر شخصیت و خدمات ایشان 12 اردیبهشت به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه معلم می‌تواند هدایتگرو راهنمای جامعه باشد و جامعه خود را سمت و سوی توسعه سوق دهد، گفت: هر جامعه‌ای که داناتر باشد تواناتر و قدرتمندتر عمل خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایرافزود: جامعه زمانی می تواند خود را به رخ جهانیان  بکشد که  نسلی دانا و توانا همراه با تعهد داشته باشد.

سلگی گفت: 2 هزار و 800 فرهنگی در آموزش و پرورش شهرستان ملایر فعالیت می کنند، افزود: تعداد دانش‌آموزان این شهرستان نیز 37 هزار نفر است.

وی نواختن زنگ سپاس در مدارس، دیدار با امام جمعه، دیدار با مسوولان ملایر، سرکشی از مدارس، تجلیل از فرهنگیان بازنشسته سال گذشته تاکنون، تجلیل از معلمان موفق و... را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایرادامه داد:ارائه خدمات رایگان به فرهنگیان در همه بخش‌ها به جز بخش دندانپزشکی در درمانگاه فرهنگیان، سرکشی از معلمان بیمار، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و حضور معلمان در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته معلم در ملایر دانست.

انتهای پیام/ب

2800 فرهنگی درآموزش و پرورش شهرستان  ملایرفعالیت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.